Elifnrcn Kızlar dün akşam kahverengi lekelenmem vardı doktora gittim bebek kese kalp atışı güzel yerleşme kanaması dedi ama bebeğe göre kese biraz küçükmüş 2 haftaya kadar tekrar çağırdı böyle yaşayan var mı ne yapmalıyım ?
Zeynepp_ Elifnrcn bende 6+6 haftaligim cumadan beri kahverengi akıntım var yarın doktora gidicem inşallah bi sıkıntı yoktur ilkini kaybettim böyle olmuştu 🥺
sedamom00 Elifnrcn böyle olması normal benim de böyleydi 8 haftalıkken gittiğim kese büyüktü ve daha net kalp atışını duymuştuk
Elifnrcn sedamom00 hadi yaa düzelir umarım benmkide düzelebilir ama düzelmezse kalbi durur dedi sün akşamdan beri kahroluyorum
sedamom00 Elifnrcn hayır ya gerizekalı mi doktor benim karından bile gözükmedi altan bakınca kalp atışını ve bebeği görmüştük 8 haftalıkken karından gördük ve duyduk net şekilde
sedamom00 Elifnrcn bnce doktorunu değişir ve ben şuan 17 haftalığım doktorun dediğine gidip kendini üzme bebek küçük olduğu için zaten kalp atışı çok az olur sonra büyüdükçe çoğalıyor
Elifnrcn sedamom00 antalyadayım benm doktorum farklıydı o da çarşamba gittik kese 8 mm dedi içinde atan bişey var ama bebek olması biraz imkansız dedi kalp atışı aldı gerçekten bebekse maşaallahı var çok şaşkınım demişti bir hafta 10 gün sonra tekrar gel demişti dün öyle lekelenme olunca nöbetçi doktor vardı oo baktı
sedamom00 Elifnrcn 😳doktor daha ne olduğunu bilmiyorsa bişey demiyorum lekelenmen geldiyse iğne ve progestan verdiler mi
Elifnrcn Zeynepp_ ben olur olmaz hemen gittim iğne vurdular yerleşme kanaması dedi doktor umarım bişey olmaz bebeğinize