Mkdemir53 Herkese merhaba istanbul çakmak erdem hastanesi gülçin hanımla doğum yapmış olan varmı acaba 😊
Mkdemir53 Gulden23 doktor olarak bir sıkıntısını yaşamadım fakat sezeryana gittiği saatleri sistemde kapatmıyo randevu alıyorsunuz saatlerce bekliyorsunuz hastaları para uğruna enayi yerine koyduğunu düşündüğüm için bir sonraki randevumu funda hanımdan aldım
Gulden23 Mkdemir53 ben de çok bekliyorum her gittiğimde işkence küçük bebeğimde var durmuyo bir de orda o kadar bekleyince. Funda hanım nasılmış sezaryende
Mkdemir53 Gulden23 funda hanım hakkında bir bilgiye sahip değilim fakat o hastanede çok eski bir doktor olduğunu ve orada kendi hastasının ağzından da çok iyi bi doktor doğumum çok iyi geçti dediğini duydum