Busra_2023 Kızlar hamilelikte normalde olsa sürekli akıntı geliyor. Ben günlük ped kullanma taraftarıyım ama kullanıldığı zamanda genital bölge hava almıyor muhabbeti var eee kullanmasan çamaşırın sürekli kötü oluyor. Kullandığınız ve önerdiğiniz pamuklu günlük ped varmı?
Btlklnc Busra_2023 Molped kullanıyorum ama ben hep kullanıyordum . Asla onsuz dısarı cıkamıyorum.😁 en iyilerinide denedm ama molped en rahatı
aframoms13 Busra_2023 günlük ped normal zamanda da sakıncalı hava geçirmediği için. Ben günde 3 4 defa çamaşırımı değiştiriyorum 27 haftalığım şuan
Papatyaa_01 Busra_2023 molped kullanıyorum herhalde bi 6 7 senedir kullanırım hiç zararını görmedim hamileyim yine kullanıyorum, akıntı olsada olmasada alışmışım onsuz asla rahat edemiyorum kirlendikcede değişiyorum günlük
AhseninAnnesii Busra_2023 gunluk pedler evet hava almadigi icin onerilmiyor ve bazen mantara sebep oluyor. Markasini da siz belirleyebilirsiniz aslinda size hangisi iyi geliyorsa. Benimde akintim oluyo ben soyle bir cozum buldum. Calisirken ic çamaşırı değiştiremiyoruz malesef. Sabah gunluk pedi takiyorum ogleye dogru cikariyorum biraz ic camasiriyla duruyorum sonra islaninca pecete koyuyorum islaklik rahatsiz etmesin diye. Zaten aksam oluyo eve gidiyorum ic camasirimi degistiriyorum
Busra_2023 Btlklnc bende cıkamıyorum açıkçası çünkü akıntı ister istemez geliyor😒 pamuklu mu kullanıyosun
Busra_2023 aframoms13 Şu sıra enfeksiyon geçirdiğim için bende öyle yapıyorum ama resmen değiştire değiştire çamaşır kalmıyor🫣😅
aframoms13 Busra_2023 2 günde 1 makine çalıştırıyorum bende ama yapcak bişey yok zaten az bi zaman kaldı 😂 öyle alışmışım ki bu duruma gece uyanıp bile değiştirdiğim oluyor valla sksksk
aasenaktas Pek önerilmiyor hamilelikte enfeksiyon riski olur diye, ben hamileliğimin başında kullandım ama daha çok akıntı ve ağrı olunca bıraktım. Günde 2 kez iç çamaşırı değiştiriyorum daha güvenli
Meribiri1 Ben hamile kalmadan önce de kullanıyordum yıllardır . Hamileliğimi ilk öğrendiğimde bir iki hafta kullanmamayı denedim ama hiç rahat olamadım sonra tekrar geri döndüm :) sanırım doğuma kadar da kullanırım
Hilal3425 Normalde bile önerilmiyor hamilelikde hiç önerilmiyor mantara sebep oluyor günde 4-5 defa çamaşır değiştiriyorum o mantarı yaşadım hamilelikte bir daha olmak istemiyorum çok zordu
ballibocek Busra_2023 ben seneler önce lullanıdrdım. Sonra gittiğim bir jinekolog günlük oedin sağlıksız oldupunu ve kıntıyı artırdığını söylemişti. Ben de bıraktım. Senelerce kullanmadım. Evet hamilelikte fazlaca artabiliypr akıntı. Ben çaresini sık çamaşır değiştirerek buluyorum.