crazymommy Yumurtlamamın üzerinden 14-15 gün geçti, reglim 2 gün gecikti, bu kuruma çizgisi mi sizce 1 saat sonra çıktı
Deletedmom_103 crazymommy ayyyyy var galibaaaa inşallah vardır canım. Bi tane daha test yap istiyosan garanti olsun ☺️. Rabbim banada nasip etsin 🙏🌺
ParildayanYildiz crazymommy canım istersen bir kan ver daha yeni betan yükseliyor olabilir kuruma olsa saatler sonra çıkardı bence ya
irem01 crazymommy evet kuruma çizgisi gibi. Seni yanıltmak istemiyorum ama test yaptığım zamanlarda negatif olunca kuruma çizgisi de çıkmıyordu günler sonra bile tek çizgi kalıyordu. Bunun bı anlamı olur mu bilmiyorum ama🤷
crazymommy ParildayanYildiz Nefret ediyorum bu testlerden 1-2 gün daha bekleyeyimde regl olmasam veririm kan 🥲
Tuntun crazymommy bende de aynısı oldu ilk hamileliğimde bir gün sonra atmak için elime aldığımda gördüm silik çizgiyi. İki üç ay önce hamile değildim gene test yapmıştım iki üç dört gün kaldı banyo dolabında asla çizgi çıkmadı bembeyazdi
Suna_12- crazymommy Kuruma bu kadar olmaz daha gozle gorulmuyecek kadar olur yani.Ve hic gosermez boyle kuruma olurmu??Test ya gosterir yada hic gostermez bence
irem01 crazymommy en doğrusunu kan testi ile ogrenebilirsin bence. Bıkac gün bekle bakalım belki geç döllenme falan olabilir
irem01 Suna_12- hamilelik olunca 5 dk içinde çıkıyor normalde. Ama içinde şüphe kaldıysa kan vermeni oneririm net belli olur canım
Fedoraxn Suna_12- canım bence var git erken gebelik testi al bende yapmıştım gözle görülemeyecek kadar silik bi çizgiydi erken gebelikte net çıktı ama 2 gün sonra o ilk testimdeki çizgi sizin kuruma çizgisi mi diye sorduğunuz gibi oldu
keremalya1724 Suna_12- valla oluyor canim benim başıma geldi aynı arkadaş gibi test yaptım bir saat sonra ayni koyulukta çizgi gördüm kan verdim ve negatif… Daha sonra adet oldum. Bazı kaset test markaları kuruma çizgisi çıkarıyor araştırmalarım ve denemem üzerine artimed markanın hiç kuruma çizgisi çıkarmadığını öğrendim sizede tavsiye ederim o markayı. Prospektuste yazıyor zaten 10 dk sonra çıkan çizgi geçersizdir diye arkadaşında üzülerek söylüyorum ki kuruma çizgisi pozitif olduğunda silik çizgi daha çoksa ilk beş dk içinde çıkıyor bir saat sonra değil