ParildayanYildiz Esractlymn bugün 27 haftalık olduk ara ara bende de oluyor üşütünce şiddetli oluyor canım üşütmemeye dikkat et sırt üstü uzanıyorum ben genelde oda iyi geliyor
ParildayanYildiz Esractlymn çok uzun süre yatmıyorum canım birde doktora sormuştum bu konuyu ister istemez sol taraf ağrıyor hep o tarafa yatilmiyor çünkü 34.haftadan sonra daha önemli bu demişti