Fatmaugurdoku Baymehal sedefyrs1101 Annebebek___ ben 3 dogumumu da devlette yaptım 3 üne de doktor girdi. ebenin yaptirdigini hic gormedim sadece sanci sirasinda ebelerlesin doğumda doktor illa ki geliyor doktor gelmeden doğum başlatılmıyo benimkiler hep öyle olmuştu.
Lavantakokusu64 Annebebek___ ilk evladimda acil gittiğim için o gün nöbetçi olan doktor benimde dogumuma girmişti, ama doğumu ebeler gerçekleştirdi doktor yanımda durdu ıkınmamda felan yardımcı oldu. Özel de nasıl bilmiyorum
sedefyrs1101 Devlette zaten ebeler yaptırıyor normal doğumu. Doktorlar sezaryene giriyor. Normal doğumda kontrol için ters giden bisey varmı diye geliyorlar doktorlar doğum sırasında ebeler oluyor 🙂