MasaAll Kızlar yarın 29 haftalik olucam ve son bir kaç gündür tekmelerin afedersiniz rahmimde hissediyorum geceb gün doktor açıklık filan yok dedi ayakları ile baskı uyguluyor dedi ama yinede korkuyorum
strawbery MasaAll cok normal canim buyudukce baski artiyir o sebeble cikicakmis gibi bile hissedebilirsin doktorun da normal dediyse zaten hic korkma
busrachnr MasaAll benim oğlumda 29. haftadan beri aşağıda teyzesi hiç korkma endişelenme, şimdi 39 haftalığız ☺️
Aselsmoms MasaAll korkma canım biz de 29+6 olduk tekmelerini hep hissediyorum orda baş aşağı geliyor bizim oğluş da baskı yapıyorlar 🥴🥲🤗
aysenurlina_00a MasaAll bende 27.haftadayim ayni sekil rahmimde hissediyorum baskı var ve sol kasığım ağrıyo
MasaAll aysenurlina_00a doktor kötü bisey görmedi arkadaşlarda olabileceğini söyledi umarım kötü bisey oaz sağlıcakla kucagimiza alalım insaAllah