Sudedemirer geçen hafta alttan muayene etmek zorunda kaldılar az az su geldi 3 4 defa çünkü,ama şükür sorun yok dedi doktor orda canım yandı biraz ama korkmuştum çok kastım kendimi ,dinlendim uzandım hafifledi biraz gezindim hafiften geri başlar gibi oluyo ama bebek yukarılada çıkıyor sağ sol ora bura hiç farketmiyor her tarafımda geziyor resmen uzanınca geçiyor Ama o derede tekrar olursa gidicem mutlaka şuann biraz rahatladım ama içim tam anlamıyla rahat değil