Bende 26+3 dogum kanalına inmiş açılmam yok ama sancım çıktı nst de dinlen dedi tuvalete bile çok kalkma dedi açılman olursa doguma alınırsın dedi çok erken yaşama ihtimali az olur dedi dogarsa entübeye alınır 3 4 ay dedi .sancın arttıkça sıklaştıkça acile gel dedi