ceylangokce_05 Bende 12+3 de yaptırdım canım 15 gün sonra çıkar dediler sonuç çarşamba perşembe ancak cikacak
queenmerve 12-14 haftalar ikili tarama testi için uygun haftalardır. Benim 12. Haftamın ilk günü yapıldı
queenmerve Sureyya1 hayır yok. Kan testi olarak bakılıyor ve ultrason da bir takım detaylara ayrıntılı bakılarak yapılıyor.
ballibocek ayseeray1 benim 12+5 de ilk detaylı usg çekilmişti doktorum ikili değil de nifty (nipt) istedi, aynı gün kan vermiştim..