GE-20 Kızlar merhaba ilk ayınızda ishal belirtisi oldu mu sizde daha reglim 1 gün geçikti ama bir kaç gündür ishal sorunum var
en_guzel_emanetlerim GE-20 ben ilk kızımda doğuma kadar ishaldim bu kez de bir hafta oldu sonra kabızlık başladı
Mhrbn44_ GE-20 31 haftalik olduk hamileligin başından beri ara ara oluyor canim hormonlarla alakali bir durum bol su iç