Suna_12- Minik_annee yaptim neqativ cikti adetimde yarin😒Boyle oluyormu?ol bilirmi teste sonuc vermesin 1 gûn kala?
Minik_annee Suna_12- geç döllenme olduysa çıkmama ihtimali var adetiniz bı beş altı gün gecikirse tekrarlarlarsiniz gönlünüze göre olsun inşallah 🧡🙏
Emirekrkynlu Bende aynı şekilde oldum düşükten 3 ay sonra hamile olduğumu öğrendim üzerine 1 defa regli olduktan sonra korunmayı bırakın