Sevgii19 Doğru canım, benimde ikiz doktorum yaptırmadı zaten kesin sonuç veren bir test olmadığını sadece riski gösterdiğini birde ikiz olunca risk olsa bile hangisinde oldugunu bilemeyeceğimiz için gerek görmedi. Zaten herhangi bir müdahalede yapılmıyor. En önemlisi detaylı ultrason orada çıkan herhangi bir sonuçta doğunca erkenden müdahale şansı oluyor.