Burciin19 Meleklerimm11 mine veye emine hanımı tavsiye ederim ikiside mükemmel zaten ordaki neredeyse tğm doktorlar çok çok iyi hepsine gitmiş biri olarak🙃 mine hanımda ilk oğlumu doğum yaptım aşırı pozitif emine hanımın takiplisiydim oda çok cevval ve bilgili şimdi ikinci hamileliğim mine hanıma devam
Ilayy_da Aytekin Hanım ve İlknur Hanım da güler yüzlü. 1 kere Aytekin Hanıma muayene oldum ve memnun kaldım orada devam etmeyi düşünüyorum
nazks Saadet Ünsal kesinlikle bir saniye bile düşünmem bir çok doktoru denedim Medipolde tecrübesi ve ilgisi benim beklentimi çok fazla karşılıyor🌸
Aysnrbtnn Mlssaseker ay hayırlı olsun maşallah 🌸 nasıl geçti doğumunuz 🙏🏻 İlknur hocaya başlıcam bende doktor araştırıyorum normal doğum istiyorum doktorun ilgisi alakası doğumdan sonra nasıldı😊
Mlssaseker Aysnrbtnn kesinlikle ilknur hocayı tavsiye ederim. Doğum öncesi ve sonrası ilgisi çok iyiydi. Şuan da sürekli whatsapptan iletişim halindeyiz
Aysnrbtnn Mlssaseker normal doğum mu yaptınız ben normal doğum istiyorum ama bazıları diyor doktor sezeryana zorladı diye korkuyorum normal doğum yanlısı bir doktor istiyorum🙈
Mlssaseker Aysnrbtnn normal doğuö olarak ilerledik fakat benim bebeğimin başı inmediği ve kalp atışları düştüğü için son anda sezaryana döndük