Aysegul Merhaba 5+6 haftalık hamileyim doktor yüksek riskli gebelik yaşayacaksın sürekli kolposkopi ile gözetim altında olacaksın dedi daha önce hamileyken kolposkopi yaptıran var mı acaba bebeğe bir zararı oluyor mu ?
Aysegul Hamile kalmadan önce kolposkopi yapılmıştı rahim ağzında anormallik görüldü hsil çıktı ondan dolayı normalde ameliyat edilmesi gerekiyor ama bebek anesteziden zarar görür diye kontrol altına alacak