minikoglumuz daha yeni yaptırdım hala 865. Perinatolog var o bakıyor ama makineleri renksiz. Çok memnun kalmadım ben. Ali kolusarı var prof. Kliniği var. 750 tl demişti . 2 hafta önce aramıştım fiyat için ama değişmişmidir bilmiyorum. Keşke lokman hekime gitmeseydim. Beklediğim özen yoktu maalesef.