Merhabalar dün kanamam oldu kırmızı renkli hastaneye gittiğimde Nst de sancı çıktı . Sonrasında Protestan ciğer geliştirici falan yaptılar sancı durdu . Kalp atışları iyi . Bir gece hastanede yattım . Doktor sorun yok deyip gönderdi Şimdi eve geldim yine kanama oldu . Sizce bir sıkıntı var mıdır ? Lütfen yazın 🤲🏻