Prenseskuzum Mnvrenes 34. Haftadan sonra yapılması öneriliyor. Ve çokta iyi geliyor.ins bende o haftada yapmaya başlıycam 🙈❤
Setenay Bana da önerdi doktor. 34. Haftadan itibaren yapabilirsin dedi ama, durumum kaplumbağadan beter. Yetişmem imkansız. Eşime yaptırmam gerekiyor cesaret edemiyorum 🙄
mucizemizibekliyoruzz Maviii valla kaç aydır vajinal olarak progestan kullandığım için ürkütücü gelmedi bana 😄