Kızlar değildir ama bir umut işte…
Bugün regl günüm dün küçük bir damla pembe leke ve kılcal bi kan geldi böyle ip gibi..
Biraz hafif bir adet sızısı oldu ben hatta gittim ped aldım oldum diye fakat ne ağrı kaldı ne de akıntı.
Reglden bir gün önce böyle yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı?