Bebekdelisi ben o yarıştan sonra hafta 2 gün kontrolere başladım nst ve ultrasonda arada hafif sancılar çıkıyo ama oda normal benek harekleri bile ufak sancılar gösterebilirmiş doktorum öyle söyledi rahim boyu her gittiğimde kontrol ediliyo hatta o zaman 23mm düşmüştü bi kaç güne 40mm yükseldi geçen yine 25mm oldu değişiyo yani sürekli benim