Mbd Kızlar 36 haftalığım alttan muayene normal mi? Doktor açılman yok dedi bi de süt gelmiyo göğüslerimden. Bu durum normal mi?
Bguzeel Mbd ben daha ileri haftamda olmuştum ama 36dan itibaren normal diye biliyorum. Benden de gelmemişti süt ama doğumdan sonra bi sıkıntı yaşamadım süt konusunda 😊
Guzelanne56 Mbd süt gelmemesi çok normal kafanıza takmayın bazen süt hıc gelmez doğumdan sonra gelir ben doğum yaptım diyim 3. Gün gelmeye başladı damla damla alttan muayene de açılma bellı olmuyor hıc olmayan da oluyor 1 gecede olanda
Merveneg Mbd 28 haftalık gebeyim neredeyse her ay alttan muayene oluyorum. Doktor her muayenede Servikal uzunluğu ölçüyor. Zararlı değildir herhalde
ballibocek Mbd ben tüp bebekle hamile kaldım, ilk abdominal prob bende 12+5 de kullanıldı :)) şimdi 31 haftadayız doktor halen probları değiştirerek kullanıuor. Emin ellerdeyiz, endişe etmemek lazım. )