Lailagasimli1 benim de sabah 7′ den beri var belimden kalçalarıma vuruyor ağrısı karnıma doğru hafif hafif sancı giriyor 10-15 dakikada bir çok şiddetli sancı giriyor 5 saniye sürüyor sıcak duş aldım rahatladım duştayken sonra tekrar başladı. Umursamadım yalancı sancı diye yattım uyudum uyandım şimdi de belimin ağrısından duramıyorum kalçalarıma vuruyor karnımda hafif sancı var. 37+2′ deyim ayağa kalkınca küçük abdestim geliyor sanki ama gidiyorum yok afedersiniz bir iki damla geliyor. Bebeğin hareketlerinde azalma var sadece kasılıp toplanıyor. Gerçek sancı mı yalancı sancı mı halâ çözemedim eşim çalışıyor salı günü kontrolüm var beklesem mi yoksa gidip nstye bağlandam mı bilemedim götürecek kimse de yok kendim de gidemem bilemedim kaldım öylece geçmesini bekliyorum geçmezse gidicem 🥺🥺🥺