esmerella37 Kimler heycanla beklıyor benm adete son 4 gun belirtileriniz varmı ? Benm adete 11 gun kala gogus agrım oldu hala devam ediyor adete 8 gun kala 1 kere basım dondu baskaada biseyim yok 🥰🥰
esmerella37 91mer insallah cnnmm yaaa normalde adete 1 veya 2 gun oncedn baslardı gogus agrım yumurtlamadan snra basladı hala gitmedi devam ediyor bakalım umarım dedigin gibidir
Mervvvve Adetime daha 10 gün var sol kasığımda ağrı var. Geçen ay düşük yaptım bir adet gördüm bekliyorum ama günler geçmiyor sanki😅
esmerella37 Mervvvve aynn valla beklıyoruz ya ondan gecmiyo benm de 4 gn kaldı ama insallah vardır bebişlermizzz 🙏🏻🥰🥰
91mer esmerella37 aynı belirtıler bendede vardı ona dayanarak dedim olabilirsiniz diye ama tam tahmin adet gecikmesi olur C düşük sonrası bebeğin tutması daha Kolat oluyır birde . Gelen bebeğe tıp e fiilimde gökkuşağı bebeği diyorlar ( dusuk sonrası gelen bebek için ) halk arasında dusuk bebek rahme el bıraktı derler belki duymulstusnuzn
Rabiah Benim de öyle ağrım oldu ama reglime 8 gün varken erken gebelik testinde çıktı. İsterseniz bi yapın varsa çıkacaktır
Suna_12- Kizlar adetime 4 gun kala yaptim bu testi 1-2saat sonra boyle koyulasdi cizgi.Hamilelik varmi?
momlife10 Suna_12- 5 dk içinde çıkması lazım, 1 2 saat sonra çıkan kuruma çizgisi oluyor, adetiniz gecikmediyse gecikince tekrarlayin
esmerella37 Suna_12- kuruma cızgısi olablr kzum istersen oraya bi kac damla su damlat eger gtmesse gebelik vardır eger giderse kuruma cizgisidir