Daisy0000 Benim ismim Duru, kendi ismim olmasa çocuğuma da bu ismi koyardım. Bence kız çocuğuna konulabilecek en güzel isim.Her yeni tanıştığım insan da ‘İsminiz ne kadar güzel’ der..