91mer 1prensannesi_ ilk 3 ay riskin yüzde 10 olduğu söyleniyor drlar tarafından bu aydan sonra olması imkansız diyorlar ( ilk 3 ay önemli siz cokdannnnn gecmişssınız Korkmayın Stres. Yapmayın 🌺🌺🌺
91mer 1prensannesi_ manda sütü bulup içerseniz cok iyi olur isterseniz yoğurt kurun hatta . Bebeğin sağlıklı sekılde büyüyüp gelişmesini ve sağlıklı tutunması sağlıyor , kanamanız suan yoksa kırkmayın varsa zaten acile gidiniz
Nuraysss 1prensannesi_ rahim agzi kisaligi olusursa erken dogum riski olur yani dusuk degil erken dogum yapabilirsiniz bu vakitten sonra