Busel kayınvalidem aşırı çay hastası bi insan , Öylr böyle değil bir demlik sabah bir demlik öğlen bir demlik akşam içer hamilelikte de aynen içtim diyor hiç de zararlı olacağını düşünmedim diyor ama işte belli de olmuyor neyin nerden çıkacağı Allah korusun. Hwrşeyden kısan biri değilim öyle ama en azından zararını bildiklerimi ya yememeye ya asgari tutmaya dikkat ediyorum Bn