Tweety3437 Blnmzz Bağcılar demirkapıda ŞAFAK hastanesi de SEMA Yılmaz hanım çok iyi bir doktor bende gidiyorum öneririm doktorumu https://instagram.com/drsemaylmz?igshid=MTg0ZDhmNDA= Buda Instagramı Googledan yaz şafak hastanesi diye Yorumlarını oku Doktorla ilgili hep yorumlar var
Mfozturk Blnmzz 50. Yıldaki safak tıp merkezine gidiyorum ben. Ayşin Altın doktorum memnunum. Doğumu Şafak Hastanesi’nde yaptırıyor
ballibocek Mugeliya açıkçası klinikten öğrenmek en iyisi olabilir zira ben tüp bebek tedavisi ile başladım devamında da oradayım ama tahlil vs için dışardan sürekli destek almamdan kelli bu oldukça değişken bir cevabı olan bi soru :)))
Tweety3437 snm_tuna muayene geçen hafta oldum 315 tl sezeryan 6500 du ama değişmiş olabilir tam net bilmiyorum doğum ile ilgili fiyatları 🤗
Nursl7 @Blnmzz sefaköy rumeli hastanesi yağmur yücebaş yıldızdı doktorum ilk doğumum da bunda da ona gidicem şuan muayene ücreti 300 TL doğum fiyatları hakkında tam bir bilgim yok