Seldaca Kızlar 15+2 hamileyim bir anda su sızıntısı geldi hissedilecek derece, çok değil ama az da değil.bir anda bardaktan boşalır gibi oldu.çamaşırım ve pantolonum ıslanacak derecede.sizce normal mi çok tedirgin oldum.
sedamom00 Su sızıntısı olabilir çok gelmiş yinede çok az geldiyse normal yine de doktorunuza söyleyin
sedamom00 gvnmte çok az gelmesi normal BNde de gelmişti doktora gittim hersey normal demişti böyle olmasıda normal demişti ama siz yine içiniz rahat etsin diye gidebilirsiniz
A_syma sedamom00 Bence sizim doktorunuz hersey yolunda anlaminda normal demiş. Su gelmesi az da ,cokta normal degil
sedamom00 A_syma hamilelikte akıntı oluyor zaten bu normal bişey değil mi ? BNde böyle su geldiğin korktum doktoruma gittim normal bişey dedi yani önemli olan çok gelmemesi yinede her ihtimale karşı doktora gidilmesi gerekiyor.
gvnmte sedamom00 akıntıya zaten anormal demiyoruzki burda arkadas su geliyor diyo. Yoksa akıntı hep olan bişey. Bebegin amniyon sıvısı geldiyse bu bize normal gelmedi yani. İlk defa duyuyorum
sedamom00 gvnmte bnce bunu doktordan daha iyi bilemeyiz bnm doktorum çok az gelmesi normal demişti hersey yolunda demişti tabiki her ihtimale karşı doktora gidilmesi gerekir. Ufak leke gelse dahi bunlar şakaya alınacak bişey değil
sedamom00 A_syma o yüzden Bn kadına hemen acile gidin dedim inşaallah gitmiştir bu kadar gelmesi hiç normal değil inşaallah bişey yoktur
Burcuger Seldaca bende de oldu canım ben doktora gittim bebeğin suyu ve hareketleri normalmiş. Akıntı veya idrar olabilir dedi. Ama amniyon sıvısıysa riskli dedi yarın kendi doktoruma muayene olucam. O kdr korkudan ağlamaktan gözlerim şişti artık 😞 Allahım bebeklerimizi korusun
Anneadayiozlem İlerleyen haftalarda o kadar ıslatması belki bebek için risk oluşturmaz ama erken haftalarda zaten ne kadar su varki o kadar ıslatabilsin eğer su ise riskli bir durumdur yüksek ihtimalle kontrolde fayda var
Seldaca Kızlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim.acile gittik hemen amnisure yaptılar.yani vajinadan örnek aldılar gelen suyun ne olduğunu öğrenmek için.çok şükür kötü bir şey çıkmadı.mantar varmış onunla alakalı da krem fitil verdiler.çok korktum ama kötü bir şey olcak diye.Allah yavrularımıza sağlık sıhhat versin hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼