busrasadi Merhaba hanımlar insaallah herkes bebegini saglıkla hayırla kucagına alır 🥰 Şuan dr arayışındayım, Medipol hastanesi Asiye hanım’a takipli olan var mı içinizde acaba? 💐
iremst busrasadi ben gıdıyordum bırakıp aynı hastanede derya hanıma geçtim. çok pimpirikli bi doktor gibi geldi bu konuda bikaç şey yaşayınca geçiş yaptım. Derya Hanımdan cok memnunum
Gul616161 busrasadi bnde gidiyırdum ama eskiden daha ilgiyliygi artık öyle değil. Soru sormadan birşey anlatmıyor
hilalella busrasadi yani açıkçası bendr gidiyorum ama bence yalap şalap bakıyor çok aceleci çünkü bir sürü hastası var hepsine yetişmeye çalışıyor zaten 4te olan randevuya neredeyse 5te giriyorsunuz
Fatmaerturrk Bende ona gidiyodum onceden cogu arkadaşım gıdıyor memnumlar bende memnumdum ama fıyatlar cok arttı girmiyorum artık
busrasadi Fatmaerturrk evet fiyat konusu gercekten can sıkıcı :/ ancak diğer hastanelerle de 50-100₺ farkedince en azından ilgili dr’u seçeyim düşüncesi oluştu..
busrasadi iremst yaa .. ben de panik bir insanımdır rahatlatmazsa çok çok zorlaşabilir işler :) Onu da seçeneklerime ekledim teşekkür ederim :)
limoncicegim2 iremst bende ona gidiyordum çok pinpirikli herşeyin testini istiyordu bende Neclaya geçtim çok memnunum
iremst busrasadi okadar rahatlatıcı ve aklında soru kalmadan cıkıyosun ki tavsiye ederim. hatta soru sormadan cevaplıyor ben ne sorcaktım aa sorum kalmamış oluyosun 😀
busrasadi Gul616161 çok zor o şekilde iletişim kurmak.. sonuçta bazen ne soracağımızı bilemiyoruz da sonra aklımıza geliyor. Teşekkür ediyorum çok 🌺
Gul616161 busrasadi evet sonradan aklıma geliyordu mrsaj atıyordum ama cevap alamıyodum. Bak ben halkalıda bir doktora gidiyorum erkek ama çok ilgili alakalı muayrnesidd 350 TL Yeket Nuri adı. Kendi öuayanenesi var
Zeynepduruali Ogretmenanneyim Merhaba bende kendisine gidiyorum takipliyim ancak numarasını vermiyor hastalarına
Ogretmenanneyim hilalella özellikle erken saatlere almaya çalışıyorum randevumu ama yine de bekliyorum. 35. Haftada olmasam doktoru değiştirebilirdim
Zeynepduruali Ogretmenanneyim ben özellikle sordum ama vermiyorum dedi, bekleme konusunda haklısınız bende 27. Haftamdayım ve her gittiğimde neredeyse 1-1,5 saat bekliyorum bana da aşırı bunalım geliyor ama doktor değiştirmeye de cesaret edemiyorum