30 haftalik gebeyim dün duşa girdim çıktım yüzümu komple kaplayan lekeler çıktı bir anda gebelik maskesi desem bir anda olmaz diye düşünüyorum yüzüm benek benek şuan cildiye randevuları hep dolu bir anda çıkması beni endişelendirdi yaşıyan var mı acaba