Minikmucize13 Beta hcg 36,6 çıkmıştı iki gün sonra 53,7 çıktı. Düşüş az mı başına gelen oldu mu. İlk değer 42 göstermişti sonra değişti 36 yaptılar. İlk değer daha mı azdı yanlış mı ölçüldü bilmiyorum korkmalı mıyım çok yeni olduğu için olabilir mi
Fatma4225 Minikmucize13 benimde cok yavas ilerliyo 40 la ogrendim iki gun sonra 61 oldu 4 gun snra tekrr verdm 125 iki kat olmasi lazm ama cok yavas ilerliyo suan kahve lekelenmelermde oluyo birz korkyrm ama insaallh bisiy olmz progestnda kullnyrm cnku
E_rcimkara Fatma4225 kimyasal gebelik sizinki üzgünüm kim verdi progestanı Rahime zarar verebilir sonra🌺
E_rcimkara Fatma4225 doktorun dediği tabiki doğrudur ama yavaş arttığı için Progestan verilmez bugün belli olunca haber ver canım 🤍
Fatma4225 Evet kizlR betam 125 bugun 93 dustuu veede ufak bi parca gbi bisey geldi sanrm kmyasal gebelik yarnda doktra gdcm