aysenurlina_00a Kızlar dünden beri sol kasığım çok ağrıyor bu normal mi. Bol su ictim dinleniyorum fakat geçmedi. Yaşayan var mı bu durumu
Damlamsu aysenurlina_00a benimde kasığımda ağrı var bide ben eğildim bugün sancı girdi doktora yazdım ama dönmedi
aframoms13 aysenurlina_00a bende okuyor pozisyon değiştiriyorum veya biraz yürüyorum geçmezse eşim biraz ovalıyor sonra geçiyor kendiliğinden
Babytwo2 Ben de aynı haftadayım bazen kaşığımda bazen vajinamda ağrı olıyor dün baya korktum vajinamda keskin bi ağrı vardı 🙄