Bende 38+ 5 teyim,gecen gunlerde yalancı sancılar oldu bikac gundur adet agrıları bıle gectı,bugun yutuyuse cıktım belıme sıyatık agrıdı gırdı ,40 a kadar kendısının gelmesını beklıcez aslında dogum kanalında ama hiç dogacakmış gıbı de degıl,bu ara hiç hareket etmedım ondan da olabolır sankı