Gamzestetik yarın kontrolüm olacak o zaman soracagım tekrar. ama doktor olan kuzenim demiri bırakma dogumdan sonra da bir süre devam et kanama olacagı icin demir degeri dusebilir dedi. omega ve multivitamin icin de doktorum emzirirken de kullan hatta omegayı esin de kullansın demisti. bir tek magnezyum soru isareti aslında