Geçmiş olsun. Geçen hafta ben de yoğun bir grip ve öksürük atlattım. Hatta covid19 testi dahi istemişlerdi benden. Doktoruna gitmeni tavsiye ederim. Alerjik bir durum varsa serum takıyorlar ve o serum beni çok rahatlatmıştı. Sonrasında malum ilaç kullanamadığımız için. Günde en fazla 3 bardak ıhlamur ve ballı taze zencefil karışımdan yedim. Öksürük iki üç günde geçmiyor. Ateşini kontrol etmen gerekiyor. Sadece parol veriyorlar.