Yasmn07 İlk gebeliğimde rubella cmv ıgm toxoplazma ıgm hepsi normal bu ikinci gebeliğim sizce değer yüksek olur mu yani ilk gebeliğimde yoktu bunda olur mu öyle
91mer Yasmn07 anti rubella ıq değerim 204 benim e nabızda yüksek değer üstü gosterıyor Google baktığımda kızamığa karşı bağışıklık var diyor