Binnur-cam benimmdunyamm günaydın canım ben 1 bardakla yaptığımda esimle ikimize 2 gun tam rahat yetiyo yani 1 bardaktan 4 tabak cikiyo olarak hesapla
A_syma benimmdunyamm Yanina yaptigim yemege bagli Mesela tava ve pilavsa kayinvalidemler gelince 5 bardak yapiyorum 15 kisi oluyoruz 10 kisi annemler oldugunda 4 bardak yapiyorum
Aybukedg benimmdunyamm yanında salata meze gibi çeşitler de varsa klasik 200 ml bardaktan 3 kişilik çıkıyo. Kesin bilgi 😄 yani siz 5 bardaktan yapın garanti olsun derseniz yarım bardak bir bardak fazladan ekleyin.
Binnur-cam minikoglummm cokta azıcık yemeyiz yani bilemedim suan bizmi az yiyoruz siz fazlami yiyosunuz 🤣🤣
aynenkezoaynen Bir bardaktan 3 tabak çıkıyor 15 kişi için 5 bardak lazım en az ama 6 bardak yap garanti olsun