11mom01 benim 2 haftada iyileşti . Dr un verdiği kremler oluyor onlari kullanıyorsun . Birde taharet yaparken batikonlu ılık su ile yaptım ben taraheti sonra kuruladim . Kabız olmamaya özen gösterin . O biraz dikişler varken zorluyor . 40 gun lafi da dikişler çoktan toparlamis oluyor fakat rahim 40 günde eski halini anca alıyor o yuzden oyle diyorlar bazılarında kanama lohusalik hali 1 ay sonra adet olur gibi devam da edebiliyor ilişkiye girmekte bi sakınca olmuyor . Ama sakin yeni doğum yaptım süt korur falan diye düşünme korumalı bi sekilde devam et