Gursesgurses Iki gun once 7.8 cikmisti. Bu sekilde yukselmis doktora gosteremedim. Insallah kimyasal degildir 😔
Muhammedamine Gursesgurses değerin güzel artmış . Hayırlı olsun inşallah sağlıklı bir gebelik süreci geçirirsin
Maviii Gursesgurses kimyasalda artmaz düşerdi aklına böyle şeyler getirme 😊 değerin güzel artmış. hayırlı olsun 🌺
Hayalll Gursesgurses artar canim ben ilk bakdirdigimda 22lerdeydi sonra 77 cikdi 2 hfda snra gel dediginde hem kese hem kalp atisi almisdik
Hayalll Gursesgurses ben adetten 3 gun once ogrendim cnm is yerinde basim donmusdu yere dusmusdum esmde hamile olablr misin acaba dedi o sekilde gittik...suan 37+3deyiz az kaldi :)
Gursesgurses Hayalll ne guzel Allahim sana bagislasin. Insallah bende gorurum o gunleri. Ilk bebegimi 22 haftamda kaybettim. 5 ay gecti . Allahim bidaha sinamasin