Gskader ilk 16 hafta bulantım cok oldu ama prilam kullanarak kilo kaybımı engelledim yattım en azından ne kilo verdim ne kilo aldım bende 16 dan sonra iştahlanmaya başladım şimdi 28. Hafta içindeyim 55 le hamile kalmıştım 62 olmuşum şekerime açlık şekerime baktırdım normal bende anlamadım sebebini cok aşırı yemiyorum da çalışıyorum hareket halindeydim aslında bilemedim
İlk hamileliğimde 54 le kalıp 61,5 la doğuma gitmiştim ama onda ilk 3 ay cok kilo vermiştim sanırım onla kıyasladığım için Garp geliyor