Merhaba güzel anneler 🌷
Her gebe gibi benim de bir sorum var 😁
İlk oğlumu doğurduğumda doktora rutin kontrole gitmiştim 39 haftalıktı doktor 5 cm açıklığın var deyip yatışımı yaptı sonra bastı suni sancıyı 2 saat sancıdan sonra oğlum doğdu ama benim pisikoloji berbat bir de tam kırk gün makat tarafım ağrıdı hiç unutmam o ağrılı günleri doğum dan altı ay sonra bile dikişlerim düşüyordu 3 dikişim vardı bebek yırtmış gelirken doğum bitti ama ben dikişlerimin acısından bayılmışım siz düşünün
Velhasıl kelam şimdi oğlum 23 aylık ve ben 36 haftalık hamileyim ama normal doğurmak istemiyorum çünkü hadi çocuk doğarken bayılırsam bebeğime birley olursa diye korkuyorum sezeryan istiyorum ama çevremde hep aynı terane iyileşmek çok zor
Şimdi size soruyorum sevgili anneler sezeryan doğum yapanlar çok mu zorlanıyor
Ha bu arada kimseyi korkutmak istemem çünkü her doğum farklıdır ❤️💕