taze_anne79 Kızlar gecede beri oğlum hiç hareket etmiyor sadece toplanıyor ve taş gibi oluyor çok rahatsız oluyorum 38+3 üm acile gitsem mi ? Son haftalarda normal mi bu
Bebegim0101 taze_anne79 kesinlikle gidin lutfen.Hareket etmiyorsa lutfen gidin.yasadgm tecrubeyi anlatmak istemem,sonu guzel bitti ama o stres bile yeterdi.Oyuzden gidin lutfen
Sose2021 Bende 37+5 im bi kaç gündür zaten çok hareketli değil. Dün tüm gece söylediğiniz gibi oldu uyutmadı resmen . Ama şimdi küçük hareketler var
Burcuuuuu taze_anne79 kasilmalarinizi sayın çok olursa gidin benim kardeşim dede aon gün çok toplanıyordu açılması olmuştu