Gnt38 Yarın sabah doğumum var ama dünden grip oldum oğlumda hastaydı ondan geçti sezeryan için bı sıkıntı olur mu
saglikciaanne Gnt38 bende iki haftadır gribjm ve geçmeyen öksürüğüm var uyuşturma için sorun olmayacagini söyledi doktorun fakat ne yazikki sezaryen sonrası öksürük yara yerinin çok agrimasina sebep olacak gibi
-_Esra_- Hapsurursun dikişlerin acır ayrıca Yenidoğana geçebilir doktorunu ara hemen sor bence Allah bebeğine uzun ömür versin kolay doğumun olduğu olsun canım geçmiş olsun