Ben de çok kötüydüm yutkunamıyordum doktorum agumentin 625 bid verdi şükür şimdi yumuşacık boğazım. Majazik gargara verdi onu kullanmadım bile. Ve yarın doğumum var mecburdum kullanmaya toparladım en azından bence de kullanın. Ben başta çok direttim kullanmamak için araştırdım sonra içime sindi kullandım.