Ben bir ki annesiyim ve şuan erkek bebek bekliyorum, ikisinde de mide bulantısı halsizlik sürekli uyku hali vs bütün belirtiler aynıydı hatta o yüzden yine kız diye düşünüyordum , tek farkı erkek bebeğimde hamileligimi öğrenmeden önce belim çok agridi, kızımda kasıklarım çok agridi ama onda kanama alanı vardı ondanda olabilir , birde kızımda kilo vermiştim oğlumda ilk zamanlarda almaya başladım kussamda yinede yiyordum , iki çocuğumda ilk tursuya aserdim ikisinde de ilk aylar bir bidon turşu bitirdim ikinsindede sonra tatlıya aserdim yani ikiside hemen hemen aynı ama cinsiyetler farklı ( kesin erkek detaylı ultrasona girdim )