Gulcag 6,5 aylık sanırım. Allah yardımcısı olsun. Olması gereken 8.00 ama 10.0 mm üzeri riskli ve başka bir organla bağdaşması gerekiyor demişti doktorum. Başka bi organında bişey var mı? Bebek büyüdükçe beyninde ki genişleme kendini tamamlayabiliyor. Tevekkül edin hiç bişey olmaz inşallah. Perinatologa gitsin içi rahat eder.