Elifedikli o vitaminleri aldıktan sonra önemli değil bence. Benim oğlum 38+0da son ultrasonda 3800 çıkıyordu ama 3400 doğdu mesela. Ama sütüm yaradı çok hızlı kilo aldı 1 yaşına kadar boğum boğumdu kolları ben doğum kilosuna çok takılmiyorum o yüzden 😁 sezaryen yaptığım için çok iri olması da korkutmuyor beni