Merhaba hamişler 🙋🏻♀️ ben 36. Haftalık hamileyim doğuma az kaldı ve önceliğim normal doğum. Burda bi çok pozitif doğum hikayesi okudum ve kendimi çok daha iyi hissediyorum ve Meryem Ana otu kullandıklarını okudum. Bunu nasıl kullanıyoruz okunan dualar neler? Giriş-Gelişme-Sonuç nasıl oluyor? Allah razısı için bi el atın bu gebeye çoğu kişi bunu duymamış bile…