Sedam42 aysegulcemal66 aysegulcemal66 hayirli olsun canm 36+4 demi dogum yapmis oldunuz bende hastane yatiyorum suan 36+5 hamilyim 37+3 de dogum olcak benmde
aysegulcemal66 Sedam42 evet 36+4 de doğum yapmış oldum. Rabbim sana da nasip etsin hayırlısı ile kucağına almayı
Bahar0101 aysegulcemal66 aynı şeyler bendede var geceleri sancım oluyor gündüz biraz rahatlıyorum acaba benimkide mi erken gelir
aysegulcemal66 Bahar0101 benim sancılarım gündüz de hiç geçmedi. Ondan erkenden oldu Ama bı kadın doğum uzmanına danışın isterseniz.