birpatiningolgesinde Çookk az kaldı çoookkk 🥲 aşşırı gazım oluyor ama cıldırcamm uyuyamıyorum. Bebito doğmadan uykusuzluğu basladı coktann. Sizde durumlar ne
aysegulcemal66 birpatiningolgesinde benim de son 26 iki gündür inanılmaz sancım ve bel ağrım var. Doktorum yatış dedi ama kabul etmedim. Ağrı ne uyutuyor ne de bir iş yaptırıyor ben de ne yapacağımı bilmiyorum.
Pnrklk Cok sukur cok sikayetci olamicam oyle sorunmuz yok ama bu geceden beri sanki midem sindiremedigim bi sey varmis gibi cok rahatsiz edici simdi uyandim uykudan uykum bile garip geldi boyle bölük bölük ve suan uyuyamiyorum🤔🤦🏼♀️…son20
birpatiningolgesinde Pnrklk valla benimde simdiye kadar çook sükür çok rahattı ama totalde son 20-25 gün baya zorluyor bu halimize şükür yinede 🥲
nilmur0 Beni de sağolsun 3,5 yaşında ki kızım yutmuyor 06:30 da uyandı şimdi uyumak üzere:) son 15 teyim karnımda ki iyi maşallah:)
HSena38 birpatiningolgesinde son 5 bir aydır öyleyim sadece iki gün önce öğlen bir uyku geldi uyudum geceleri yok alistirmaya çalışıyor bebişler galiba 😁
Nurella00 birpatiningolgesinde benim son 35 bir günüm diğerini tutmuyo sanki yatak sırtıma batiyo gibi hissediyorum stresi heyecanı beni çok etkiledi ya
Baharshin birpatiningolgesinde yarın doğum var ve ben uyuyamıyorum resmen zombi gibiyim yatamiyorum aynı şeyleri yaşıyoruz
Nur_sima Son 28 gaz olayı çok zorluyor akşam 7 den sonra su dışında bişey tüketmemeye çalışıyorum . Birde sağ sol yatmaktan kalça ve ayaklar pert ağrılı uyanıyorum.Yinede halimize çok şükür 🤲🏻ucunda mis kokulu bal evlatlara kavuşmak var.